زاده آفتاب ...

چه بی چراغ و ناروا
راه را بر عبور علاقه می بندند
بگو به باد
که ما با آفتاب زاده شده ایم
و با آفتاب طلوع خواهیم کرد ...
+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم اسفند ۱۳۸۸ ساعت 2:14 توسط بانو
|

چه بی چراغ و ناروا
راه را بر عبور علاقه می بندند
بگو به باد
که ما با آفتاب زاده شده ایم
و با آفتاب طلوع خواهیم کرد ...